Fredagen den tredje april

Den dagen är visserligen imorron, men den betyder och kommer att byta mycket för mig genom hela mitt liv. Den 28 februari 2009 så dog min pappa, imorron så begravs han. Jag skriver inte det här för att folk ska tycka synd om mig eller nånting, jag vill bara uppmärksamma att han begravs i norrtälje kyrka. Jag ska åka upp dit och vara där hela dagen, det komer att vara tufft, men jag vill bara säga tack till Felicia att hon kommer vara där och stötta mig när jag kommer hem. Älskade jag vet att du ville följa med mig, det ville jag ochså. Men jag är åerhört tacksam att jag får komma till dig efteråt och vara med dig i helgen. Jag älskar både dig och pappa mer en nånting annat, och vill att både ni ska veta det. Tack älskling för att du hjälper mig igenom det här.

Och tack pappa för att du alltid ställde upp för mig, du kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Jag älskar dig och hoppas att du har det bra vart du än är.
//Din son Linus Christer Tranefalk Karlsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0