Glad påsk!

Jag har bott med Linus i ett par dagar nu vilket ha varit underbart. Men tyvär har det gjort bloggen lidande. Men nu är jag tillbaka, sen var Linus är vet jag inte men förhoppningsvis uppenbarar han sig snart här.

Annars har de första påskkärringarna precis kommit hit och tigt om Godis, är det inte lite absurt att vi ska köpa en massa Godis till andra barn och i tillbaka få en liten papperslapp med en slarvigt ritad kyckling på? Nåja, jag minns själv hur lycklig jag var när jag såg hur godishögen sakta ökade i min lilla korg. Så om jag kan glädja andra utan att andtränga mig själv så är väl det en bra grej?

Vad ska ni annars hitta på i påsk? Jag ska plugga matte så jag önskar er en roligare påsk än den jag själv kommer uppleva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0