Piss Vecka

Den här veckan ha världen inte varit på min sida överhuvdtaget, anledningen till det är i första hand att jag inte mycket som sätt min älskling. Dock så kommer han hit imorgon och stannar förhoppningsvis hela helgen.

Den här veckan har varit jobbigt och stressig som det brukar vara veckan innan lov. Mycket att göra och krafterna börjar ta slut vilket inte är någon lyckad blandning. Jag har desutom varit sjuk och på det ridit varje dag denna vecka vilket bidragit till att min energi nivå ligger på 0 och jag däckar varje kväll kl 9 och är sur på dagarna.
Imorgon är jag i alla fall ledig vilket känns skönt, jag skulle igentligen med på begravningen, men är man illa omtyckt så är man och det finns ingenting jag kan göra åt saken. Det är nämligen så att Linus familj har någonting emot mig. Inte så att de bokstavligt sagt att jag inte är välkommen hemma hos dem, med att dem inte hälsar, kommer med bortförklaringar till varför jag inte ska komma, inte låter mig sitta med vid matbordet ... ja ni fattar vinkeln, budskapet är rätt tydligt. visst det sårar mig men det är någonting jag vant mig vid. Huvudsaken är att jag får ha min ängel vid min sida, och det är värre saker som försökt splittra oss utan framgång så det här är ingenting.

Sov sött allesammans, bara en dag kvar till lov alla pluggare,Keep it up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0