Sanningen är inte alltid den bästa utvägen

Hej bloggen!

Jag vet att jag varit lite frånvarande men jag tänker inte berätta varför i rädsla för att bli dömd efter dem val jag gjort. Jag är trotts det som hänt väldigt lycklig. Jag är tacksam för det jag har och skulle antagligen get upp för länge sen om det inte varit för min förstående och älskvärdafamilj och mina underbara vänner. Men främst tack vara min Linus.
Jag vet att jag kommer ta mig ur det här som en starkare människa och det kommer både påverka och lära mig mycket. Jag hoppas att jag någongång , när samhället vi lever i har blivit mindre dömmande , kan berätta det jag nu kommer gå igenom och på så sätyt hjälpa andra i samma situvation. Jag vet att detta antagligen kommer väcka misstankar och hypoteser från olika håll men jag ber er att hålla era åsikter för er själva.

I helgen åker jag och Linus med min familj till nyköpning och tar det lugnt.
Hoppas ni får en bra helg allesammans,

F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0