Ännu en dag

God morgon på er allesammans, har ni tänk på hur fort tiden går?

Det är bara 5 veckor kvar till till påsklovet och som  en tjej i min klass sa till mig igår , det är bara 42 skoldagar kvar av hela vår grundskole tid. Kan det verkligen stämma? I och för sig har vi i min skola 2 veckors prao också nu på vårter minen och jag vet inte om hon räknade med det. Men i vilket fall som helst så är det grymt kort tid.
Det är vid sånna tillfällen som jag undrar vara alla dagarna tog vägen, jag har gått i min skola i 10 år, förstår ni , 10 år? Det är mer än vad man kan förstå, det är ce 2/3 delar av hela mitt liv som jag har spenderat i samma lokaler , med samma människor, jag jar tagit samma buss , och gått samma väg i över 10 år, det är helt ofatbart.

Är det några fler som går i nian nu , eller sista ring? Vad kommer ni sakna mest .
Den goda maten, dem roliga läxorna? Nej skoja bara,


Där har vi min klass under vårat sista skolfoto, kan ni gissa vad vi hade för tema?

Mig ser ni i mitten 3 fr. vänster!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Från höger annars..

2009-03-05 @ 22:10:02
URL: http://absolutma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0