Äntligen Hemma

Hej allesammans nu är jag hemma igen efter en hel dag ute i stora världen.

i skolan idag gjorde vi en väldans massa saker förutom att just gå på några lektioner. kl 10 var det
provspelning för en film vars namn jag inte ens kommer ihåg, seriös graden på det äventyret var skrämande lågt . Jag Matilda och agnes gjorde interjuven tillsammans med rollsättaren. Det bestod av att vi gick in allesammans och sen fick man var för sig rabla upp sitt namn telefonnummer intressen och sen komma med en replik. Man kan väl sumera hela händelsen med att jag helt enkelt inte har någon kariär inom skådespelaryrket utan får söka vidare tills jag hittar någonting jag är bra på.
Sen åkte vi med skolan ( endest flickorna dock) till ungdomsmottagningen där en kurator bablade om könssjukdomar och preveti medel så om någon har några frågor angående det så är det bara att fråga mig, jag är nu fulllärd!


FÖRLÅT FÖR DEN SEN UPPDATERINGEN MEN DATAN HAR INTE VELAT FUNGERA FÖREN NU


Jag med mina flickor Agnes och Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0