Att åka eller icke åka , det är frågan.

Min morbror fyller 50 i helgen och tanken är att jag ska åka med mamma och mina morföfäldrar upp till umeå dit han bor. Frågan är om om jag ska följa med eller inte.

Anledningen till att jag inte skulle åka är av den enkla anledningen att jag inte vill lämna min ängel med tanke på hur situvationen ser ut. Och även för att 8 timmar i en fullpackad bil inte låter särsilt lockande.

Å andra sidan vorde det nog både skönt och ntiigt för mig att komma bort ett tag på en liten mini semester. Och sen är det inte varje dag som ens enda morbror fyller 50, eller hur?



Felicia får nog ta och fundera ett tag till, vad skulle ni gjort i min position?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0