Felicia här!

Har kommer andra halvan och skriver. Som Linus skrev i sitt förra inlägg så gick hans pappa bort i lördags vilket har på verkat oss båda negativt. Det var en stor chock. Det är grymt jobbigt men det är vid såna här tillfällen som jag är glad att jag har min älskling, och glad över att jag får och kan vara där för honom.

Jag har tyckt och tycker fortfarande att det är väldigt jobbigt att se den jag tycker om och bryr mig om såhär ledsen. Det här är för stort för att någon av oss ska kunna förstå det. Jag försöker så gott jag kan med att stötta och vara den starka halvan nu när livet bjuder på den mörka sidan. Visst det är svårt men jag gör det för min pojke. 

Vi lever för idag men hoppas på imorgon. 
Jag hoppas att ni som läser denna blogg kommer acceptera och respektera Linus och inte fråga för personliga saker om detta utan låta honom säga det han vill och hålla resten för sig själv.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0