Funderingar

Jag funderar mycket på vad som ska hända med mitt liv, jag vill ha en fin familj, gift och ha barn. Ha ett varierat jobb som jag trivs med .. ja jag skulle kunna hålla på länge. Men till vilken nytta? Jag spenderar allt för många timmar med att fundera på framtiden i stället för nuet. Vi växer upp för snabbt. 12 åringar beter sig som 17 åringar med sexdebus , alkohol och revolt mot föräldrarna. Unga företagare öppnar företag och tjänar tusentals kronor i månaden innan de ens har fyllt 20. Hur ska man hinna med?

Jag känner mig inte stressad, men kanske borde jag vara det? Är det bara en slump att utväckligen har gått så snabbt framåt , eller är det dem krav vi har på oss nu för tiden? Jag vill inte tro på det, jag är helt enkelt inte redo för det. Jag vill kunna leva. Jag vill kunna göra saker för att jag vill det - inte för att jag måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0