Ge mig sommar!

Hej allsammans, nu är jag hemma igen efter en hel dag i skolan.

Som jag sa i morse var det segt att komma upp men när jag väl är uppe är jag som sagt väldigt effektiv. Det är bara den där tiden när man ligger i sängen och vet att man måse gå upp men vill inte eftersom den varma sängen lockar så mycket mer , speciellt nu uinder årets regniga , gråa och tråkiga årstider.

För visst är det så att man påverkas av årstiderna , eller är det bara jag?
När sollen skiner och fåglarna kvittrar och man vet att man bara behöver ta på sig shorts och linne. Och att rasterna kommer bestå av tjejsnack i solen är åtminstånde jag mer taggad på att gå upp än änu en trist dag med regn och vinterjacka. Men det kanske bara är jag, ?

Ne låt oss hoppa över några månader och ge mig lite sommar! Vinterna har sina fina stunder men den har helt klart tappat all sin charm vid det här lager. Nu vill jag ha blommor sol vår och sommar!

Möjligvis om jag var såhär mysigt inpackad så fort jag skulle lämna huset skulle jag kunna genom lida en månad till med detta skitväder !

Bilden är på min systerdotter / Gud dotter rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0