Linus?!

Hejsan alla som läsar denna blogg!
Hur har eran helg varit?
Själv har man iallfall haft en jätta bra helg, träffade Felicia igår och gick och tittade på hennes ridning, självklart gick det jätte bra för men henne men hon är för stolt för att erkänna det så... Iallfall så satt jag och tittade på henne och när hon var klar så gick vi hem till henne och skulle titta igenom hela 'Gossip girl', jag såg typ ett halvt avsnitt sen somnade jag. Sov i cirka två timmar tror jag, sen skulle vi tydligen till hennes barndomsvän Linus och hans familj. Vet inte riktigt om dem e släkt eller nånting men det var iallfall trevligt. Lite läskigt eftersom Felicia har pratat så mycket om honom så det kändes som att jag redan kännde killen. Iallfall så käkade vi där sen gick vi hem och mös igen. Det var kul på hemvägen för att jag skrämde upp Felicia och hennes plast(säger man så?) syrra att det skulle hoppa ut en jätte stor varg ur skogen brevid vägen. Det var faktist ganska komiskt, men det roligaste var när vi var exakt utanför henne och det kom en snubbe och spyde överalt! Och helt seriöst då menar jag värkligen överalt.
Nu sitter jag och pratar med världens finaste och ska försöka lägga in filmer på min Ipod, nån som kan hjälpa mig??

Kramisar från Linus Christer Tranefalk Karlsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0