Lördagen

Lördagen spenderade jag med min älskling. Jag red först på morgonen och han kollade på. Sen gick vi hem åt lunch och sen sov min ängel i nästan 3 timmar. Jag lät honom sova. Han har sovit dåligt de senaste månaderna pga det som hände hans pappa så det var skönt att se att han kunde sova ordentligen. När han äntligen vaknade åkte vi på middag hos mammas vänner. Där min bandomsvän Linus även va. Jobbigt med två Linusar. Dom hade i alla fall någonting gemensant - Hockey som var på tv. Tur var väl det för då slapp jag sitta och kolla med dem .

Sen var det jue melodifestivlen jag tyckte emilia med you'r my world skulle vinna men men

Hur har eran helg varit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0