Min helg

Jag har spenderat 26 timmar den här helgen med min älskling vid min sida. Men vi börjar med fredagen som jag spenderaade tillsammans med Matilda Agnes och Micke

Vi åkte gröna linjen vi :

  • Bråkade på tunnelbanan, så skämt, skrek och puttade på varandra . Alla stirrade ingen gjorde någonting. Matilda stod och gapade som den guldfisk hon är.
  • Vi åkte till blackeberg ( matildas ide) där filmen låt den rätte komma in är inspelad och pratade med en korvgubbem, handlade godis och bessökte trädet som var med i filmen.
  • Vi hittade en roligsnubbe på tunnelbanan.
  • Jag och matilda belv bjudna på middag
  • Lyckades fånga micke på bild




Jag och micke på en tunnelbanestation


De två ondsefulla tvillingarna (jag +Micke)





Jag och Guldfisken i .. gissa vad?



Jag och Matilda vid det besömda trädet

Kommentarer
Postat av: Micke

Usch för den där killen på bilderna :)

2009-03-15 @ 19:04:51
Postat av: matilda

Hahahahaaha så jävla roligt ;D

2009-03-15 @ 19:44:23
URL: http://absolutma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0