Nu får våren vara här för att stanna

Idag har det varit en riktigtvårdag igen. Känns som att vädergudarna leker med mig. Tycker det är kul att se hur lycklig jag blir när solen skiner och snön försvinner för att sedan se mig bryta ihop totalt när jag vaknar nästa  morgon och ser att det är snö på gatorna igen. Nej usch och fy, nu har dem fått sitt roliga och nu får faktist våret ta och vara här för att stanna!
Idag har det verkligen varit en riktig vår dag, kanske inte så varmt men solen har stått högt på himlen hela dagen och hi mlen har varit blå, gatorna är torra och snön försvinner. Sen har jag åkt min första Moppe tur idag, vilket även det är ett vårtecken. Ne ge mig mer av dessa dagar - underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0