Nu mår jag lite bättre

Ja nu har gråtit lite och skrikit lite på min pojkvän, antagligen helt i onödan, eller?
Han förklarar nämligen att han hade kört Sanning och konka med sin bror på vägen hem frn skövde och då hade blivit tillsagt på " konsikvens" att skriva ett sånt sms.
Jag vet inte vad jag ska tro, jag är fortfarande väldigt skeptiskt. Men jag ska ge honom en chans att motbevisa att han har någon flört, men en sak är säker jag kommer inte glömma det här i första taget.

Annars blev jag väldigt glad när jag såg era stöttande kommentarer, det hjälte verkligen. Även mina vänner som stöttat mig, tack !


Jag med min Matilda

Ps . Jag sitter inte i mitten! *Mohaha* Ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-08 @ 13:32:34
Postat av: Amy.C

opps, råkade trycka på knappen..

festen var sådär..inte värsta wow, för jag kände ingen där liksom..hehe..

men dt gick iaf=)



vad gjorde du då?:D



idag ska jag åka hem..helt jobbigt med tåg:( asch..~~ plus dt regnar här också.. men tur att farsan kmr hämta mig när jag e framme:D hehe..yeaH=) slipper man vänta på buss och fryser ihjäl sig:p ehhe=) pussss

2009-03-08 @ 13:33:12
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0