Presentation

Jag tänkte dra en presentation av oss som skriver bloggen och dem personer som antagligen kommer nämnas ofta i bloggen. Jag börjar med de två huvudpersonerna.


Det är jag, flickan i förhållandet. Jag är 16 år och ska börja i gymnasiet till hösten.
Mitt intresse är hästar och ridning som jag syslat med sen barnsben. På Fridtiden är jag med mina närmastavänner, rider och är med min älskling.
Mer förklaring om min personlighet får nog min käre pojkvän ta.



Linus är min älskade Pojkvän. Han fyller 16 nu i aprill. Jag är med andra ord äldre än honom, bara några månader men äldre det är jag. Hans intressen är Hockey, både spela , träna och kolla på. Annars är han med mig eller nördar sig med sina kompisar. Han är snäll och omtänksam. Väldigt stark men nervärderar sig själv. Han är det bästa som hänt mig, den finaste killen i hela världen.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha linus har börjat nörda sig med oss andra nördar, Wc3 :D:D det er nice linus eller hur? ;)

2009-03-04 @ 20:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0