Studiebesök

Nej det är inte jag som varit på studiebesök utan det var indier från indien .. Det blev en konstig mening men det var vuxna från Indien som var på Studiebesök i våran skola. Dem kom in till oss när vi hade hemkunskap. Dem tog snabbt fram kamerna fram och jag flydde till andra sidan rummet men det hjälptes inte. Utan jag hamnade både på 1 och 20 bilder. Bland annat en stor grupp bild på hela klassen. Det började med bara mig Anton och Kribby men tillslut blev det hela klassen som stod där runt en ensam Indiskkvinna som satt på en stol.

Kände mig lite som en staty eller annat sevärt monument då Indierna helt enkelt stälde sig eller satte sig framför mig och sedan tog kort. Det sägs att Kineser är extrema när det gäller fotografering men jag undrar jag. För vad ska dem igentligen med 300 bilder på ett gäng ungdomar som gör kykling sallad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0