Tidsfördriv

Jag gör allt för att slippa plugga spanska, till och med håller på med sånna här tråkiga saker

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga



1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Men du?
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Jag vill att du ska berätta ...
3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Okey
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Tyck det du, men jag försöker i alla fall
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Berätta
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Vad gör du finast
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Jag är med min familj och försöker få dig glad
8. Vad vill du höra mest av allt?
Starkare än vadå?
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Hej?
10. Din romantiska replik?
Hungrig
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Dig

Det var jue roligt, ? Inte. Frågan är om jag över huvudtaget ska publisera det här? det kanske sänker standarden på mig blogg en aning? aja ni får ha lite överseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0