Till Felicia!

Hur ska jag kunna beskriva Felicia Alfredsson? Om jag ska vara helt ärlig så har jag ingen aning. Hon betyder jätte mycket för mig och jag skulle faktist inte kunna klara mig utan henne. Jag har försökt komma på nånting som skulle kunna förklara med ord vad hon betyder för mig. Och efter två år nu så vet  jag fortfarande inte hur jag ens ska börja. Den här tjejen är bara så himla underbar, jag skulle vilja skriva om alla stunder som jag knappast skulle kunna glömma med dig älskling. Men helt ärligt så har jag inte den bleckaste aning om vilket som har varit bäst. Okej jag ska vara ärlig, jag tycker att varje stund med henne är något specielt. Jag skulle aldrig klara av at inte få ett sms från henne. Felicia jág kanske gör dig jätte besviken att jag inte har skrivit mera, jag lovade dig och jag är faktist ledsen för att jag inte har skrivit mera, men älskling ord kan inte beskriva  vad du betyder för mig. Enligt mig så är du helig, okej det kanske låter jätte fåningt det här men ärligt jag älskar dig så mycket så att du är helig för mig. Det finns ingen annan som du, du är unik. Även om jag skulle börja leta så är det ingen människa på den här Jorden som är helften så underbar som du är. Inte för att jag skulle leta efter någon annan för jag har ju fått turen att få vara tillsammans med dig, men endå. Älskling du är speciel och så är det bara. Önskar att jag kunde beskriva dig mer men enligt mig så finns det för mycket att berätta. Det finns folk som hatar att vi har varit tillsammans så himla länge, visst det här har varit länge. Tänk då hur mycket folk kommer att hata oss om 60 år! Jag tror att dem hatar vårat förhållande för att dem ser tryggheten i vårat förhållande. Älskling jag älskar dig och det finns så himla mycket som jag ser fram emot att få göra med dig!

Din och bara din Linus Christer Tranefalk Karlsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0